Pulserande fötter

2014-05-21  20:37:28  Allmänt  Aurora  Freja  Personligt 
Vi strosade iväg till dagis imorse i rena sommarvärmen och klockan var bara strax efter åtta! Jag mötte en jobbarkompis påvägen från dagis och jag bestämde mig för att hälsa på jobbet nu när alla ändå skulle vara där. Tog först en promenad på en halvtimme. På jobbet blev de kaffe och några av jobbarkompisar hade mys med Freja som var på sitt allra bästa humör. Efter jobbet gick vi hem och åt lite gröt, Freja vilade sen tog jag en promenad innan de var dags att hämta Aurora. Hon hade många frågor om var vi skulle då vi inte tog vanliga hållet hem. Gissa om hon blev glad när vi svängde in vid gatuköket för att äta glass i solen. Grädden på moset var när vi fyllde hennes pool när vi kom hem. Dagen har varit helt kanon och efter kvällsmaten tog jag en promenad till och med mig hade jag Aurora på cykeln. Vetikatten var min energi kom från idag - solen ?! 
Någons pool som blivit för liten ? 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback