Godmorgon söndag

2014-05-18  09:50:50  Allmänt  Aurora  Freja  Personligt 
Sitter med mitt morgonkaffe, kopp nummer jag vet inte. Trött som en gnu och ont i kroppen. Mannen tog natten med lilla Freja för att jag skulle få sova men istället har Aurora vaknat lite då och då med frågor som " nästa gång vi grillar kan vi grilla marshmallows " klockan va 4 när denna fråga kom, 4! Sen har de varit blandade frågor om allt mellan himmel och jord och olika konstateranden. Sen kl 8 var de akut frukost med skinksmörgås, vi hade ingen skinka hemma - katastrof! En halvtimme senare gav jag upp övertalning om annat pålägg så jag smsade grannen som hade skinka hemma. Tur var de annars hade det nog exploderat här hemma haha


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback