En hel del

2014-05-05  10:14:01  Allmänt 
Måndag och ny vecka, trots mammaledigheten så har man fullt upp. Denna vecka är inget undantag. Mycket på agendan. Idag händer dock inte så mycket mer än att slappa och ta de lugnt. Imorgon har jag planerat att städa, kommer ifatt, halkar efter, kommer ifatt, halkar efter, aldrig i fas känns de som. På efm när jag hämtat Aurora på dagis ska vi direkt hem till några kompisar och mysa, veckohandling efter det. Resten av veckan är de BVC, föräldramöte inför skolan, fixa med doplokalen, fixa smörgåstårtor, doptårta, dukning osv osv, vi har bröllopsdag på fredag, barnen ska fotograferas förs nya BVC utskicket och ja, sen själva dopet med såklart. Jag har att göra jag ;) 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback