Pippi

2014-03-06  20:05:08  Allmänt 
Runt lunch idag tittade den härliga vårsolen fram, vi packade då ber picknick och begav oss till stan på lite utflykt. Mötte upp min syster med barn i Pippi parken, barnen sprang av sig, fikade och hade superskoj. Blev sen en snabb shopping innan hemgång - kan ju aldrig hålla mig! Hemma så fastnade vi på gården för lite sandlåde lek och grannen kom ut och pratade och hämtade kaffe, fina grejer. 

Nu är alla kvällsbestyr över, lite bökigt vid läggning av Aurora men vi landade på 30 minuter, mer än bra! Så nu sover våra små hjärtan. Den lilla vaknar nog om en stund för mat, sen kör hon kanske sitt "sovpass" efter de på 5 - 7 timmar, oftast 5. Jag dricker mitt kaffe, kollar lite tv och funderar på om jag gå och sova typ nu ( ja, kl är bara åtta men ändå! ) eller vänta lite ... Men blir nog inte sent i vilket fall som idag. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback