pang pang!

2014-03-27  09:21:00  Allmänt  Aurora 
Imorse kom diskussionen upp igen med fröken Ebbesson, hon vill ta hål i öronen. Hon har länge pratat om att hon vill ha de i "sluta dagis - börja skolan" present. Hon får för oss men frågan är om hon vågar. Jag frågade henne idag om hon visste hur de gick till och fick svaret "Jaaaa mamma, jag vet! Dom har en sak som ser ut som en pistol, fast de är ingen pistol, ingen riktig iallafall. Sen ritar dom var dom ska skjuta sen skjuter dom i örat, fast inte på riktigt då eller jo på riktigt fast med öronhänge istället för skott". Jag höll på att dö av skratt men jag bet mig i läppen och frågade om hon ändå va säker på att hon ville ha och hon sa "JAAA". Så nu är en tid bokad efter sjukhusbesöket och så får vi hoppas att hon vågar ta dom där hållen ... 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback