Påläst men ingen expert

2014-03-26  20:38:20  Allmänt  Aurora  Personligt 
Imorgon är de dags för besök hos Auroras läkare där även en Endokrinolog kommer att närvara. Är sjukt laddad för detta besök och jag har en radda med frågor och etiska aspekter ang. behandling och utredning. Mest av allt kokar jag över läkarens klumpiga kommentar vid förra besöket " kostnadsfråga ". Den får mitt blod att rusa och känner att jag fylls med adrenalin av den. Samtidigt är jag lite nervös, inte över själva samtalet utan mest över hur jag kommer reagera på allt när vi är där. Men jag är påläst, relativt iaf - ingen expert. Känner att jag kommer ha lite kött på benen när vi är där imorgon. Och är så tacksam över att mamma ska passa Freja och att mannen kan smita från jobbet den stund vi ska vara på sjukan. 
Min morgon / förmiddag / del av eftermiddag har sett ut såhär! 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback