På krigsstigen

2014-03-18  16:53:34  Allmänt  Aurora  Personligt 
När jag har sovit dåligt, ätit dåligt och redan varit arg på läkaren/sjukhuset gör inte något fel eller misstag då, idioter! Blev uppringd igår om att göra kompletterande prover, fick reda på att de va en kromosom analys som skulle göras. När jag frågade på mottagningen vad det är läkaren vill ha svar på/misstänker/letar efter/utesluter så visste dom inte och sa att Lab säkert vet. Frågade på Lab - tror ni dom visste? Nej dom hade inte en aning! Tillbaka till receptionen för att jag ville ha kontakt med läkaren som såklart inte va i tjänst men hon hade nattjouren och dom skulle lämna meddelande om att hon skulle ringa, jag hoppas för hennes skull att hon ringer ikväll för om jag behöver ringa och jaga henne imorgon så kommer jag fasen varken vara glad eller trevlig. Hur fan kan man remittera ett kromosomprov utan att kontakta vårdnadshavare? Jag menar de är ju inte så att det är ett järnvärde som ska tas - de är ett kromosomprov!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback