Kanske blir människa snart

2014-03-23  10:28:24  Allmänt  Aurora  Personligt 
Har sovit riktigt dåligt inatt, sämsta på länge. Stora tjejen har sovit jätte orolig så jag fick ligga där inne i hennes osköna säng med hennes knän i min rygg varvar med armbåge i ansiktet. Sen har hon snurrat runt, pratat i sömnen, ställt världsfrågor. Sen vi 06.30 va hon ändå pigg som en lärka och skulle upp, jag somnade om lite i soffan.  Efter att jag gjort frukost till henne gick jag in till vår sköna säng och sa till mannen att jag behövde få sova lite mer så han hoppade upp och var så gullig! Först kom han med hostmedicin då jag har en jävlig hosta sen har jag inte hört ett knyst mer än när han och stora tjejen satt och sjöng <3 
Klev upp för några minuter sen för att hämta kaffe och min skvaller tidning sen är kag nog redo att starta dagen :)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback