God Natt

2014-03-14  22:02:04  Allmänt  Aurora  Freja  Personligt 
Nu har finaste svärföräldrarna gått hem, dom har varit här och myst/busat med barnbarnen, mest Aurora då Freja sovit ( och sover fortfarande ). Vi har även fått prata om oss om denna cirkus med Auroras vikt och även fått prata annat för att inte elda upp oss ( mest mig ) över vad läkaren sa. Jag och svärmor drack även lite gott vin och halvkollade på Lets Dance. Mannen och svärfar hängde i köket och pratade nog mest jobbrelaterade saker om jag ska gissa. Nu sitter mannen och läser för Aurora som fick vara uppe lite senare idag för att farmor och farfar var här, Freja sover jätte gott och jag tänkte faktiskt krypa ner jag med :)





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback