De lönar sig

2014-03-17  22:16:01  Allmänt  Aurora  Personligt 
Ibland ger det resultat i att bli förbannad och gå på lite (mycket). Mejlade runt i Fredags som ni vet, läste på en del innan så att jag skulle ha mer kött på benen. Redan idag har jag kommit i kontakt med patient nämnden och blev kontaktad av barnmottagningen för att vi skulle få tid att göra lite fler prover. Så imorgon ska vi upp igen för de. Annars går jag mest och väntar på att läkaren ska höra av sig om de proverna vi tog i Fredags, fast vet att de kan ta tid. Proverna som ska tas imorgon ska skickas till Gbg, så dom tar ännu längre tid så allt vi kan göra är att vänta svar och ligga på lite om endokrinolog kontant, dom är ju experter på området " litenhet ". I väntan på kontakt så söker jag klart mer information och skaffar mig kunskap för att kunna sätta hårt mot hårt när / om de blir dags.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback