Skit måndag :(

2014-06-02  21:41:46  Allmänt  Aurora  Personligt 
Sen utbrottet och kaoset som var förra måndagen har Aurora varit på gott humör, vi har haft några mindre duster och de senaste nätterna bra läggningar. Med bra läggning menar jag under 30 minuter, lite prat och en bok. Har känts riktigt bra faktiskt. Men idag kom trotset med full karriär. Hon har inte lyssnat på mig alls idag, skrikigt, gapat, slagits and so on. När de va läggdags var hon helt med på de, valde bok, la sig och jag började läsa men de varade bara i någon minut sen körde hon igång " pappa ska läsa " , " byt bok " , " jag ska bara kissa " , " jag är suuuuper hungrig/törstig " och så fortsätter de om och om igen. De skriks, gråts och sen lägger hon in " mamma mamma jag älskar dig såå kom och kela med mig ". Hon håller på fortfarande men Änsålänge håller mannen min ut, själv ligger jag i sängen under täcket och är inte långt ifrån att gråta. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback