När lugn förvandlas till kaos

2014-06-09  09:37:44  Allmänt  Aurora  Freja 
Måndagen startade lugnt och mysigt, vi alla tre tjejer intog frukost tillsammans med mycket skrattande och fnissande. Allt på topp, Freja lite förkyld men dey har hon varit några dagar. Vid 9 blev hon trött igen och jag la henne för lite förmiddagsvila. Jag sätter mig i soffan och ska kolla Nyhetsmorgon då plötsligt hör jag hur Freja kräker, hon ligger på rygg och de verkligen sprutar upp slem och hela frukosten. Stackars liten :(
Kan säga att jag va snabb på att ställa in dagens planerade saker, även om hon inte har feber och är världens gladaste bebis så blir vi hemma idag. Väntar samtal från BVC om vi ska dit och väga idag eller inte, är nästan 4 veckor sen sist. Skönt att Aurora accepterade läget och inte bråkade om att de blev en hemmadag, hon sitter just nu i sitt rum och pysslar <3 och Freja somnade precis. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback