Det ena leder till de andra

2014-06-04  19:28:12  Allmänt  Personligt 
Frukost med mamma övergick till promenad som i sin tur övergick till lunch och sedan Eurostop för shopping. En härlig heldag med Mammis, det händer alledes för sällan men är lika underbart varje gång. Min mamma är så fin och besitter många underbara egenskaper och jag beundrar henne. Sen har hon världens tokasida med som jag bara älskar, tänker inte avslöja hennes smeknamn här men om jag skrivet tant S så vet de flesta i vår närhet vad jag menar och jag vet att hon läser min blogg och att hon just ni fnissar lite. 
Mamma, jag älskar dig <3



Kommentarer
mammis

Älskar dig med tösen min <3
Haha helt rätt att jag sitter o småfnittrar nu ;-)

2014-06-16  /  13:43:51 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback