Värk i hjärtat

2014-06-03  20:59:14  Allmänt  Aurora  Personligt 
Älskade lilla fina Aurora!
Å vad det har varit trots, bråk, hot och lite skrik. Tillsist sa jag att jag skulle ta in på hotell och gömde mig sedan i sovrummet under täcket. Efter en stund hör jag att hon kommer upp och är ledsen, hör att Ebbe säger att jag ligger i sängen och Aurora kommer då in med denna teckningen, jag ser inte riktigt i mörkret där inne men vi börjar prata, jag kliar henne på ryggen. Hon somnade riktigt gott.
Nu när jag kom ut i vardagsrummet och kunde titta på bilden så ser jag alla detaljer, blandannat ett brustet hjärta och en ledsen mamma. Fasen va ont de gör i mig. 
Detta säger jag inte ofta men det ska bli så underbart att krypa mer brevid henne i vår säng sen, sova hela natten, ligga hud mot hud, höra hennes andetag, snusa henne i nacken och gosa. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback