Ut med julen!

2014-01-04  15:06:03  Allmänt 
En jäkla brist på sömn inatt ledde till att jag låg och slöade i sängen väldigt länge. Hörde hur mannen började röja undan julen, vanligtvis hade jag fått ångest och dåligt samvete över att jag inte hjälpte till men inte denna gången. Låg kvar, lyssnade på radio och blundade, riktigt skönt. När lunchen var klar gick jag upp Sen började även jag att plocka lite, skönt att bli av med alla julsaker innan bebis tittar ut, slippa ta det då. Det enda som är kvar är Auroras egna gran, den fick vi absolut inte ta bort så hon får ha den några dagar till. Mannen och Aurora är just nu iväg och handlar lite, mest lite gott lördagsgodis både till mig och Aurora, viktiga ting. Något annat som var viktigt var tydligen vilken affär man handlar i. Fick ett samtal från Aurora precis om att hon absolut inte kunde tänka sig att handla i Eldsbergas lila butik utan det skulle vara stan och city gross! Hon grät och var rätt upprörd men den bet inte på någon av oss, Eldsberga eller inget godis alls. Punkt slut! Helt onödigt att åka in till stan för de lilla vi skulle ha när man har en bra liten butik 5 minuter hemifrån. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback