Någon slags vardag

2014-01-11  11:44:35  Allmänt  Personligt 
Vi går här hemma och lever i vår lilla bubbla och i allt detta lyckorus så försöker man hitta en form av vardag och de går väl sådär. Vadå plocka undan, vika tvätt, städa och planera?! Har nästan glömt hur man gör. Skämt å sido men idag har vi iaf kommit ikapp lite, får ta lite varje dag sen efter nästa vecka så kastas vi bokstavligt talat in i vardagen och verkligheten när mannen ska tillbaka och jobba så jag/vi ska njuta så mycket de bara går för fytusan vad skönt de är att gå hemma båda två, hade kunnat ha de såhär alltid men de går ju inte. Måste säga att min man imponerar stort på mig även med denna lilla bebis. Han byter nästan alla blöjor, hjälper mig på nätterna, stöttar när amningen inte riktigt vill funka han gör så oroligt mycket här hemma och det är jag så tacksam för :) 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback