men vafan, ärligt ?!

2014-01-24  19:30:38  Allmänt  Aurora  Personligt 
Har varit en tuff tid nu, jag är inte riktigt återhämtad efter operationen men den gick bra. Den skulle bara ha tagit 5 - 10 minuter men den tog 30 - 40 minuter då dom hittade mer rester än vad dom trodde. Sen så sjönk mitt tryck väldigt mycket så dom fick ge mig medicin för att jag skulle hämta mig. Behöver jag säga att jag va h ö g när jag blev hämtad för att åka hem någon timme senare. Men ja, vår otur tar ju inte slut där ... Aurora åkte ju på en öroninflammation och fick pencillin, några dagar senare var hon rödprickig på hela kroppen. Vi fick order av läkaren att avbryta pencillinet och hoppas att det blir bättre och dagen efter var de bättre. MEN idag hade de blossat upp igen, röd på hela ryggen, prickig på bröstkorg, hals, haka, kinder, panna, nacke och hårbotten. Var bara att åka till läkaren, fick något antihistamin som hon ska äta nu i några dagar så att de värsta kliandet lägger sig. Dom vet inte om det är pencillinet hon reagerat på då det borde visat sig tidigare eller om det är något virus i kroppen. Så ja, bara att vänta på att de vänder nu. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback