Hemska dagar ...

2014-01-17  14:39:50  Allmänt  Personligt 
Herrgud vilka jobbiga dagar de har varit, både fysiskt och psykiskt! Såret på bröstet började vara jag fick hög feber, både jag och 1177 trodde att de va mjölkstockning. Blev inte bättre och kände mig allt sämre, i onsdags kväll besökte jag läkaren som gav pencillin. Sänkan som ska ligga på under 10 låg på 118!!! Dagen efter skulle jag varit på amningsmottagningen men va alledes för dålig för att orka ta mig dit. Dom ringde upp lite senare för att prata om mina symtom och hur jag mådde och jag fick svaret av deras läkare att jag skulle åka in på en gång. Snacka om oro. Gråten kom, oron, ångesten, maktlösheten ... Väl uppe på förlossningen försökte dom ta prover men dom kunde inte sticka mig då ja va uttorkad till sist fick narkosläkaren komma och då satt den, villa proffs! Blev undersökning och när dom tryckte mig på magen skrek jag men ännu värre va de när dom skulle undersöka mig vaginalt, vilken smärta, trodde jag skulle dö. Bara skrek och grät. Fick reda på att jag hade en Livmodersinfektion och skulle bli inlagd med en hårdkur antibiotika i dropp. Legat här ett dygn nu och de har börjat vända. Ska få en kur till i droppet sen hem och fortsätta med tabletter i tio dagar. Läkaren sa att jag kommer vara trött och slö i några dagar men att ja inte ska känna mig dålig. Gör jag de skulle jag åka in direkt. Ska bli skönt att få komma hem till mina älsklingar, har ju inte kunnat ta hand om någon av dom på fyra dagar, känns hemskt! Men nu ska de nog ordna upp sig, jag ser iaf ljuset i tunneln :) 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback