HELVETE

2014-01-14  18:41:40  Allmänt  Personligt 
Natten till idag kom den, den hatade mjölkstockningen. Feber, frossa, ont i brösten och totalt orkeslös. Pratade med BVC och de va ok att ge lite ersättning upptill amningen, byta ut något mål. Kändes skönt och de jobbiga lättade lite. Skaffade även en pump så att jag har kunnat lätta på trycket i bröstet. Fick rådet att låta Freja amma så mycket hon ville, helst varannan timme och sen pumpa ut efter det, problemet är att Freja sover rätt mycket och är svårväckt, och när hon ligger vid bröstet somnar hon bara. Har blivit var tredje timme iaf och hon är nöjd med det men inte mina bröst! Allt jag känner nu är förtvivlan och ångest, det är bara jävligt jobbigt nu. Men man får härda ut och gilla läget, hade problem med amningen med Aurora med, då hade jag ingen näring i mjölken så hur mycket hon än åt så gick hon inte upp i vikt och var aldrig nöjd. Känner det hopplöst just nu ... Å till råga på allt är stora tösen också sjuk, feber och öroninflammation. Säger bara tack som fan för att mannen är hemma några dagar till


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback