ett år äldre!

2014-01-28  21:04:13  Allmänt  Personligt 
När jag slog upp mina blå idag så hade jag ett supersött Grattis sms från min underbara man och när äldsta dottern strax därefter vaknade så fick jag ett " grattis mamma, nu är du gammal ". Känns ju sådär när man bara fyller 26. När minstingen i familjen vaknade fick jag en spya, jo, man tackar! Dagen har rullat på i lugn takt, passat mig perfekt då natten inte var den roligaste. Mamma kom och hämtade oss då jag inte hade bilen idag, blev fika och spel hos henne sedan ner till syrran för att fira mig där av olika smidighets skäl. Blev frallor med goe pålägg, som numera är standard när vi bjuder in till kalas, funkar riktigt bra. Sen hederlig glasstårta efter de, orkade inte göra tårta och hade ingen lust att beställa heller för den delen. Tråkigt men sant! 
Stora tjejen följde med mormor, morfar och morbror hem efter kalaset, hon hade bestämt att hon skulle sova över där då det var längesen. Känns lite konstigt att inte ha henne hemma faktiskt. Men skönt för henne att få lite odelad uppmärksamhet från mormor, morfar och morbror. Här är vi i full gång med att försöka få en liten Freja att somna men det går lite sisådär. Lite magknip blandat med hunger är ingen bra kombo för en trött bebis men det ska nog gå. Om inte så är vi rätt vana vid att hoppa upp varje/varannan/var tredje timme nu, men även om vi är vana vid det så är de precis lika jobbigt varje gång man ska ta sig upp. 
Nä, ni blir de lite kaffe sen krypa ner i sängen, är trött och fryser och det går ändå inte ett skit på tv så inte värt att kämpa med att hålla sig vaken en stund till för att titta på något bra. tjipp & hej!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback