jag visste de!

2014-02-03  11:01:53  Allmänt 
När jag precis hade tagit mitt körkort så vägrade jag köra in bilen i garaget, jag ställde den alltid på parkeringen så fick mannen gå ut och köra in den om han tyckte de va så viktigt. Jag var skiträdd för att paja ljusena på bilen, göra världens repor eller att överhuvudtaget inte ens komma in i garaget och att alla skulle se när allt detta hände. Men jag tog mig i kragen en dag och gav mig fan på att bilen skulle in och det gick riktigt bra sen bara fortsatte jag att göra det med världens försiktighet. Igår gick de dock inte lika bra, eller de kändes bra och det såg bra ut enda tills jag hörde att det skavde emot. Fan Fan Fan Fan Fan tänkte jag i mitt huvud och jag sa det säkert också. Var bara att backa och gå ut och kolla på eländet som i mina ögon inte var så farligt. Precis bakom dörren där bak så har de blivit millimeter breda repor som är en - två centimeter långa kanske och det är väl några stycken. Mådde så dåligt när jag kom in och skulle säga detta till mannen, usch! Han har dock inte sett de ännu men skulle inspektera efter jobbet, fick ett sms där det stod att det säkert inte är så farligt ... får väl domen när han slutat jobba. BLÄ!


Kommentarer
mannen.

Domen är fälld. Skyldig till skadegörelse på egen egendom och du skall vara glad,.. och tacksam emot din man.

2014-02-04  /  10:06:46 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback