Heliga dagar!

2014-02-25  10:51:14  Allmänt  Personligt 
Nu är Freja snart 2 månader och jag vill komma igång med träningen. Då jag inte har efterklntrollen förens om 1 månad så tänkte jag börja försiktigt. Ska inte springa, hoppa göra för mycket magövningar innan dess. Jag tänkte promenader och hemmaträning. Och jag tänker köra på bestämda dagar, heliga dagar, oruckbara dagar. Annars är de lätt hänt att jag slarvar och tänker att jag tar de imorgon men då blir de aldrig av. Mitt upplägg fram till efterkontrollen hade jag tänkt såhär;

Promenad 30 - 60 minuter efter dagis lämning 
( promenader utöver är en bonus ).
Hemmaträning Mån, Tis, Ons 
( blir de fler dagar är de en bonus ).

De övningar jag jar tänkt är;
Höftlyft, magstöd, ryggbiff, plankan, squat, utfall, armhävningar 

Och de blir 3 set av varje övning. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback