före - efter

2014-02-20  19:14:16  Allmänt 
Idag "inkasserade" jag min födelsedagspresent som jag fått av mamma (med familj), syster (med familj), farmor och farfar. Det jag hade fått var nämligen ett frisörbesök med valfri behandling + att dom skulle vara barnvakt under tiden. Det var med lätta och avslappnande steg som jag klev in hos Hårsystrarna och Josefhine. Var ett par sköna och avkopplande timmar hos henne, håret blev någon cm kortare, lite glansigare, lite kopprigare och allmänt jäkla mycket fräshare. Jag är så nöjd, precis som alltid när jag varit där. Idag fick även produkter följa med hem, en underbar inpackning från Crush som luktar ananas - to die for! Och någon olja som man ska ha i topparna. Var så äckligt längesen jag var hos frisören, hoppas inte att det dröjer lika länge igen!
 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback