Förberedelser

2014-02-21  16:18:24  Allmänt 
Imorgon ska vi på bröllop, min fina vän Tittie ska gifta sig. Ska bli så mysigt att få dela denna dag med henne. Vi ska gå hela familjen, även barnen. Några av Auroras dagiskompisar kommer också, blandannat Tittie och Niklas son, såklart! Kommer bli en kväll med fullt ös gissar jag på, mannen ska köra så jag är den som får skåla och dricka lite vin (nästa gång blir de hans tur). Iaf, jag har plockat fram barnens fina rosa klänningar och hängt fram mina två val, är lite kluven. Det står mellan en blå långklänning och en rosa i kortare modell, vilken jag än väljer så har mannen matchande slips. Ska ta bild på klänningarna lite senare så får ni se och säga vilken ni tycker :)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback