Details

2014-02-23  19:54:50  Allmänt 
Igår fick vi vara med och fira med min fina vän Tittie och hennes man Nicklas när dom gifte sig. Det var en otroligt vacker ceremoni i kyrkan, Tittite var vacker, Nicklas snygg och deras lilla son som var ringbärare var otroligt söt. Sångerna som sjöngs fick en att rysa och jag hade tårar i ögonen hela tiden. 

På festen som var riktigt rolig bjöds de på god mat, roliga tävlingar, live band och ett helsike gott humör. Senare på kvällen när vi fått resultatet från tävlingen (som mitt lag vann!) så var de vals och ännu mera tårar sen satte festen igång på riktigt. Massa dans och sång och blev en del roliga foton i fotobåset! Mannen och barnen åkte hem vid 22 - 23, jag stannade kvar för att fira vidare. Jag stapplade in i hemmet vid 03.30 efter en fantastisk dag/kväll/natt. 

Tack Tittie & Nicklas för att vi fick vara med och dela denna dag med er <3





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback