Preventivmedel

2014-04-22  18:34:09  Allmänt  Personligt 
Va hos Barmorskan tidigare idag, pratade igenom förlossningen, tiden efter och hur allt funkar. Va så skönt att träffa henne och hon är världens energiknippe. Diskuterade preventivmedel och när jag gick dit va jag fast besluten om att ta P-spruta men de slutade med att jag ska ge hormonspiralen en chans till. Dels för att den sitter i 5 år, jag blev mensfri efter 6 månader sist, den sitter där den ska behöver inte komma ihåg massa piller, jag blöder vanligtvis som en stucken gris och har så ont att jag ibland blir liggande en hel dag. Det som talat emot är trådarna som "hänger", är dom för långa så krullar dom sig, är dom för korta blir som stubbiga - inget av dessa är lajbans för sexlivet då dom sticks! Men min BM lovade mig att hon va duktig på detta och hade ett knep så därav ger jag det en chans. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback