Påskfirande

2014-04-21  14:07:43  Aurora  Freja  Personligt 
Vi satte igång firandet redan i Fredags förmiddag då Aurora fick gå på påskäggsjakt, sen hade hon och jag mys medans mannen och min lillebror påbörjade renovering av barnens rum. På efm gick vi hem till mina svärföräldrar och pysslade, målade ägg, åt god påskbuffé, satt kvar och pratade till sen kväll sen hem och sova. På lördagen åkte jag iväg med barnen på tivoli och hade det riktigt bra i den sköna vårsolen - mannen och lillebror fortsatte med rummet. På kvällen tog vi de mest lugnt. Igår körde dom på för fullt igen, jag och barnen var mest ute i solen, spelade yatzy, slappade och njöt. Idag är mannen och barnen iväg på påskfirande hos barnens Gamo ( gammelmormor), jag är hemma och tar de lugnt. Ont mest överallt! Gör den lilla nyttan jag kan, typ lite tvätt och plock. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback