Inte hemma

2014-04-16  20:17:23  Allmänt  Aurora  Freja  Shopping  Tips 
Vilken underbar dag vi har haft idag, mer såna här tack! Fastän att jag är riktigt trött idag så är det en bra trötthet och mina energi depåer är fyllda till max. Åt frukost med mina töser, deras mormor och morfar uppe på flygstaden, frukost buffé. Blev en drös med skratt och min älskade pappa va på rethumör, när jag inte såg så möblerade han på min tallrik, satte gaffeln min Yoggi osv osv. Bestämde oss för att köpa med fika och åka hem till dom, när vi nästan är framme ringer pappa och frågar var vi är och säger att dom står utanför Oss och väntar - jag får lite smått panik men hör sen hur mamma fnittrar i bakgrunden. Kul, väldigt kul. Får ett kryptiskt mess av min lillebror när jag är hos mina föräldrar och efter en stunds smsande kom de fram att han ville fika på sin rast , vi hämtade honom, han fikade och vi åt lunch. Perfa! Hade en väldigt mysig stund dock lite kort men vi ska ses i helgen igen. När vi släppt av honom åkte vi till stadsbondgården och gick bland djuren i tre timmar ( bilder kommer i ett annat inlägg ) sen till stan för att möta upp mannen, köpte lite nya tyger till hemmet och jag lyckades smyga med påskpresenterna


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback