En fin vän

2014-04-17  22:36:40  Aurora  Freja 

Jag har en fin vän, en väldigt fin vän. Dock träffar jag henne för sällan, borde vara oftare för vi bor nära varandra. Men liven rullar ju på och ibland blir man insnurrad i sitt eget och tiden går för fort. Hon är en väldigt speciell vän min fina Tittie. Idag tog vi båda tummen ur röven och bestämde oss för att ses så på vägen till henne hämtade jag Aurora och hennes son Theodor på vägen - dom går på samma dagis. Vägen från dagis till Tittie va väldigt rolig, dom är så finurliga våra barn! Hemma hos Tittie lekte barnen på superfint som dom alltid gör. Jag och Tittie låg i varsin soffhörna och pratade om allt och inget och njöt av tillvaron. Lilla Freja hade det supermysigt i Titties famn, somnade hos henne och bara hade mys.
 När vi kom hem efter några timmars häng kom Aurora på att hon glömt sina termo, vi åt och sen var de viktigt att hämta dom hos Theodor och även lämna blommor hon plockat. Trots att de öste ner och blåste <3 




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback