Det tar på krafterna

2014-04-11  09:28:54  Personligt 
Usch va de påverkar en när barnen är sjuka! Nu har vi varit på sjukhus varje månad detta året och de har även varit flera gånger vissa månader. Att jag är trött och inte alls orkar samma saker som innan är rätt förståeligt, har släppt kraven på att de ska va städat hemma, släppt kraven på att se pigg och fräsh ut ( hemskt men i dont give a shit! ). Men de är ändå påfrestande, de är precis att jag orkar bygga lego/spela spel och laga mat till barnen sen är de stopp! Humöret är inte heller på topp men man försöker ändå hålla god min och andas några extra gånger. Jag och Andreas har stöttat och peppat och avlöst så gott de går, dock imorse så blev de lite käftsläng och fy vad dåligt samvete jag har nu. Han ligger och sover efter nattens pass med barnen så vill inte hoppa in och mysa och be om ursäkt nu och väcka honom, eller klart jag vill men känns bara elakt! 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback