Ska de börja redan ;)

2013-09-07  12:34:26  Aurora 

I förmiddags hade lilla tjoddan fullt upp med att fixa sig inför dagens kalas som hon just nu är på. De skulle badas, ett noggrant val av kläder, frisyr skulle bestämmas och sist men inte minst skor. Allting var så noga, även färg på tofsar och naglar, de skulle ju passa ihop. Söta lilla unge! Tanken var att när hon var på kalas så skulle jag vika lite tvätt och försöka göra nytta MEN här sitter jag i soffan och har läst en bok och har plockat undan i vardagsrummet ... en halvtimme kvar av kalaset och ja, jag lär väl inte börja vila tvätten. Kan däremot tänka mig att plocka undan i fler rum, är roligare än att vila tvätt iaf.



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback