orkar inte med mig själv!

2013-10-04  08:17:25  Allmänt 
Ibland blir jag bra trött på mig själv! Körde mannen till jobbet idag för att kunna ha bilen själv idag. När jag kommer hem och parkerar så upptäcker jag att jag har glömt mina husnycklar, när jag sedan ska ringa honom för att kunna hämta hans nyckel så upptäcker jag att jag inte har mobilen med mig. TUR att grannen inte gått till jobbet än så att jag kunde smita inom henne och låna telefonen. Mannen hade självklart redan åkte vidare med lastbilen så jag och Aurora fick ta oss upp till flygstaden för att möta honom ... nu är vi hemma och inne i värmen igen, har precis ätit frukost. Inte riktigt den mysmorgonstarten vi hade planerat men vakna är vi iallafall. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback