Om man ska se de positivt

2013-10-03  14:07:52  Allmänt  Aurora 
Dethär med att vara hemma och vabba är inte alla roligt, inte någonstans. De skriks, gnälls men det är inte lätt att vara sjuk. Jag själv brukar inte va på toppen humör när jag är sjuk. Irritationen som uppstår hos lillan när snoret droppar över hennes nypysslade saker är inte nådig den heller. Men jag har hunnit med ett gäng maskiner tvätt, vikt, plockat undan en del och skurat dassahuset. Aurora hade även en önskan om att få baka lite idag, helst muffins men annars gick chokladbollar bra med. Eftersom vi inte hade alla hemma till de första så körde vi på de andra, dom står ny i kylen och ska stelna lite sen ska vi ta oss ett smakprov, lilla tjoddan kan behöva lite socker så att energin kommer igång. Just nu ligger hon här jämte och gör absolut ingenting, jag ska ta dagens första kopp kaffe sen plocka undan allt småskit från hennes pysslande, ligger små små pappersbitar överallt här inne efter att hon klippt, undra om hon kör tävlingen " minst bit vinner ". 



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback