Fjortonde Oktober

2013-10-14  18:02:42  Allmänt 
Ny vecka men inte nya tag. Precis lika trött som vanligt. Aurora har varit på dagis några timmar och härjat runt, jag va borta på jobbet en sväng för att fixa med en massa papper - krångligt som vanligt när de gäller försäkringskassan. Sen hem för att sova lite (läs mycket) sen vid hämtning på dagis hade Aurora en frågan om att gå till farmor och hälsa på vilket vi gjorde. Lite kaffe och prat var precis vad jag behövde, kom hem med lite mer energi. Slängde ihop kvällsmaten och plockade undan i köket. Nu har kag landat med arslet i soffan och ska ta mig en kopp kaffe till sen väntar ett varmt och skönt bad. Kanske ska ge mig på att ta bort och lägga nytt nagellack, får se hur de går med tårna, blir väl ungefär som när jag ska ta på mig strumpor och skor, lite lätt andnöd haha


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback