tankar . nervositet . oro . funderingar

2013-11-12  09:15:46  Allmänt  Personligt 
Barnmorske besöket igår fick tankarna att snurra mycket och nervositeten att komma. Bebisen ligger fortfarande i säte men den har ju några veckor till på sig att vända sig som jag berättat tidigare. Om den inte vänt sig vid nästa besök så bokas ett vändningsförsök in. Denna gången frågade jag mer om vad allt innebär med säte och vad händer om vändningen inte lyckas osv. En del av mig önskar att jag inte frågat men ska ändå försöka släppa alla tankarna tills vi vet hur de blir med vändning och allt. Om vändningen inte skulle lyckas så kommer de bli ett planerat kejsarsnitt, skulle jag få vattenavgång innan dess så ska jag bara lägga mig ner och tillkalla ambulans. För när bebisen ligger i säte är de inte tilltäppt i hålet vilket innebär att navelsträngen kan trilla ut, inte alls läskigt! Men som sagt, ska försöka släppa det och kolla vad som händer vid nästa besök. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback