Sista arbetspasset är gjort!

2013-11-08  18:22:28  Allmänt 
Strax efter tio i förmiddags traskade jag hem från jobbet för sista gången på väldigt länge. Kommer tidigast tillbaka 15 Januari 2015! Känns hur galet som helst. Är 8 veckor kvar till beräknad förlossning och de känns nära men ändå en bra bit bort. Längtar som en tok gör jag nu. Dagarna kommer fyllas med vila, förberedelser, fix, längtan och väntan. Känner på mig att de första dagarna kommer gå åt till att vila mycket då jag kommer känna att "nu kan jag slappna av". Tror kroppen känner de redan nu för denna kväll är jag tröttare än någonsin, höll på att somna vid kvällsmaten för en stund sen. Nu ligger jag och lilla hjärtat i varsin soffände med täcke och kollar tecknat, tror de blir en tidig kväll ikväll. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback