preggomorsa

2013-11-20  14:47:56  Allmänt  Aurora 
Igår frågade Aurora om hon fick ta med sig en kompis hem från dagis men då jag inte kände mig riktigt bra så fick det bli ett "nej, men en annan dag" och den frasen har hon tyvärr hört en del den senaste tiden. Idag frågade hon återigen och det gick och då jag kände mig relativt pigg så blev det ett ja. Lyckan i hennes ögon var enorm och i bilen påvägen hem så kom det ett gäng glädjetjut. Tänk att en sån liten sak kan göra hela hennes dag . . . minst sagt så är jag en tråkigt jäkla preggomorsa nuförtiden. Aurora och hennes kompis leker för fullt nu, pysslar lite och det hörs en massa skratt, helt underbart. Själv ska jag ta mig en kopp kaffe och bara njuta av dessa härliga skratt som hörs. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback