lite allt möjligt

2013-11-27  13:37:13  Allmänt 
När stormen drog in här för evigheter sen så blev våra relativt nyputsade fönster jäkligt skitiga. Vi har länge tänkt att det ska göras men inte fått tummen ur. Men idag blev det gjort, iaf i halva lägenheten sen tog min ork slut. Får göra det en annan dag, möjligtvis imorgon men får se. Tar de en dag när jag känner att energin finns. I övrigt så har de bara plockats lite idag och mest suttit i soffan. Börjar få lite lätta sammandragningar när jag anstränger mig så då försöker jag ta de lugnt istället. Sen gör yrseln sig påmind lite då och då och vill gärna undvika den men det är inte de lättaste tyvärr. Ska snart hämta lilla loppan på dagis och när vi kommer hem hade jag tänkt att vi skulle baka lite pepparkakor, hon har frågat efter det i några dagar nu så det får bli idag. Lär väl inte bara bakas utan även ätas lite deg, jag och loppan är rätt duktiga på det ...


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback