Klappat och klart (nästan)

2013-11-20  18:54:53  Allmänt  Inredning  Shopping 
Åkte hem till mamma imorse och hade frallor med mig så blev en god frukost där. Sen fick jag låna skrivaren för att skiva ut nya texter till tavlorna i köket, vill byta ut nu till julen, bilder på de kommer när det är dags för julpyntet. Hade lite tid över för Shopping på vägen hem innan jag skulle hämta Aurora. Köpte lite julklappar, har några stycken kvar men vet precis vad som ska köpas. Köpte även småsaker till hennes present adventskalender, har bara några  kvar och i dom ska där i godis så det är lätt fixat. Är ute i väldigt god tid med alla klapparna detta året men likabra de, risken finns ju att jag inte orkar fixa de sen. Hade ju tänkt att bara njuta större delen av December då jag kommer vara höggravid då. Blir väl mest mys, bak och vila. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback