Jävla skit hormoner

2013-11-17  18:53:35  Allmänt  Personligt 
Dagen började med ett litet vredes utbrott bara för att mannen sa åt mig att tänka på en sak så jag inte gör om "misstaget" igen. Efter de bad jag om ursäkt såklart. Sen råkade jag göra så att han spillde kaffe, han suckade lite lätt och jag började böla som fasen, han kom och skulle trösta och då grät kag så jag nästan hulkade. Sen satt vi i soffan hela familjen och åt frukost, Aurora ville iväg och leka med kusinerna och när mannen frågade om jag orkade lämna så bröt jag ihop ännu en gång! Under förmiddagen och eftermiddagen fick jag några timmar för mig själv då mannen också va iväg. Jag grät för att jag inte orkade göra kaffe, grät för att någon på Biggest looser på tv gått ner mycket i vikt, grät för att jag kände mig löjlig. Efter de höll hormonerna sig relativt i schack sen satt jag och mannen i köket och pratade lite om inget speciellt då började jag gråta och när han ställde en följdfråga så grät jag ännu mer och Han försökte trösta igen och då eskalerade det. När jag lugnat mig lite så försökte han få mig att skratta men de övergick till massa gråt. Herregud säger jag bara, stackars min man! Men han vet precis vad jag behöver efter en sånhär dag. Ligger just nu i ett varmt bad med massa skum och tända ljus överallt och min älskade Carlsberg. Helt slut i kropp och själ efter denna hormonstinna dag ... 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback