fjäsk för mamma/mormor

2013-11-23  11:40:42  Allmänt 
Häromdagen trillade jag av en slump in på en blogg där de pysslades mycket. Fastnade direkt för en vagnleksak som hon hade gjort. Jag kan inte virka själv men tänkte att jag skulle fjäska för min mamma, sagt och gjort! Vi ska någondag ut på garn jakt så att hon kan påbörja den finfina leksaken. Kollade runt lite på olika vagnleksaker som finns och denna som min mamma ska göra åt lillan/lillen kostar 350 kr att köpa, helt sjukt. Kostar ju inte alls i närheten av den summan att göra de själv. Nu har ju jag tur som har min mamma som kan pyssla med det, annars får man ta och köpa det om man känner att man vill lägga pengar på det, finns både med bollar och med djur. Här är dom två som littlephant säljer men jag kommer att välja lite mer färgglatt på mitt och både kill och tjejfärger i samma. Jag har tänkt lite rosa, vitt, blått, grönt . . . får se vad jag väljer när jag träder in i garndjungeln.
 
 
 
 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback