triologier

2013-05-05  21:13:42  Allmänt  Tips 
Senaste boken jag läste var triologin som "50 nyanser av ...", jag är fortfarande helt frälst i dom. Hann inte mer än läsa ut triologin innan jag började lyssna på den som ljudbok. Nu är det ett tag sen jag lyssnade på den och skulle faktiskt kunna tänka mig att läsa den igen. Väntar även med spänning på att den ska komma på bio, det lär väl dröja ett tag men den som väntar på något gott ;) Då jag ändå inte har böckerna hemma så kanske jag skulle ta och börja på en annan serie, den ska tydligen påminna mycket om den andra triologin, första boken som jag har hemma heter "för dig blottad", titlen är något i min smak iag, får se om innehållet är det också. 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback