Nuuu börjar mello !!

2013-05-18  21:57:58  Allmänt 

Jobbade som sagt hela långa dagen idag och innan jag gick sa jag till Aurora att när jag kommer hem så börjar Mello. Hinner inte mer än öppna dörren innan hon skriker superhögt att Mello börjar. Sen hinner jag inte ens upp för trappen för hon skuttar ner och möter mig med världens bamsekram <3 Nu sitter vi bänkade i soffan med lite gott tilltugg och myser. Aurora är inte så imponerad än, dansade en hel del till Finlands bidrag men jag tror såklart att hon väntar på Robin och då kommer hon säkert igång massa :) Nä, nu ska jag fortsätta att mysa med lillskruttab, har ju varit borta hela dagen och har en lika lång jobbdag imorgon ...



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback