Lite lyx

2013-05-29  21:07:48  Allmänt 
Igår satt vi och pratade lite om resan och funderade lite på om vi hade klickat i att vi skulle ha försäkring eller inte, vi kom in på detta ämne då vi kollade på S.O.S Thailand igår. Och det var ju tur för vi hade inte valt någon försäkring men det fixade vi till snabbt och lätt. När jag satt där och klickade runt lite så såg jag att man kunde göra lite tillval med andra grejor och jag snurrade direkt in på att boka bestämda platser med extra plats ... så det gjorde vi det med. Längst fram både dit och hem, extra benutrymme, nära till toaletten, kan ju inte bli bättre. Trodde först att de skulle kosta en jäkla massa pengar så jag var lite tveksam men när jag klickade i och skulle betala så gick det bara på 700 kr totalt för både dit och hem. Ibland får man faktiskt lyxa till det med sådana små extra saker hihi


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback