Med handen i godis skålen

2013-03-11  20:14:00  Allmänt 

Här sitter jag med en kopp kaffe och väntar på att tiden ska gå, det jag väntar på är Top Model. Det är ett perfekt program att titta på såhär på kvällen. Ganska underhållande får jag nog säga, det är så mycket intriger tjejerna imellan och en hel del "jag är missnöjd med detta, jag kan inte äta de, du är mycket smalar än mig" osv. Själv så brukar jag under tiden jag tittar på Top Model trycka i mig godis/glass/kakor/läsk och tänka "fasen va skönt att kunna unna sig sånthär". 

frosseri  godis  kurvig  modell  måndag  skinny  smal 

Kommentarer
SILONA

Det kommer bli mycket onyttigheter när du kommer hit! Goooodis i massor. Hemmakvällgodis om jag får välja! WHOOP WHOOP! <3

2013-03-11  /  23:46:34  /  http://www.silona.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback