Måndag

2013-03-25  17:27:36  Allmänt 
Snart är denna dagen över, jag och lilla hjärtat har hunnit med massor av saker. Vaknade ganska seg och hade inte lust med någonting men när man hör Auroras fnitter och rop på en så får man genast lite mer energi. Det är så härligt att se och höra henne så pigg och glad precis som hon alltid har varit. Började dagen med en långdragen frukost och jag försökte in i det sista att förhala dagens måsten men till slut fanns de ingen återvändo och det bar bara att ta tag i det. Har storstädat köket, sovrummet, vardagsrummet och toaletten, hann inte med allt jag skulle men Aurora ville att jag skulle ha många "lek-pauser" vilket jag också hade. Sen var vi ute en sväng, pyntade på lilla altanen, hängde upp massa färglada fjädrar sen var vi en sväng på lekplatsen. Jag känner att resten är ett fall för en annan dag, såsom tvättstuga, hall och Auroras rum. Man behöver ju inte ta allt på en gång, lite får man ju spara till en annan dag, gäller att inte ta ut sig ;)
 
Våffelsmeten är nu gjort med hjälp av Aurora, så fort stora hjärtat kommer hem så ska de ätas våfflor - till kvällsmat, de ni ;) Våfflor som efterrätt? Nä fy pyttsan här kör vi all in med våfflor till kvällsmat, det är fina grejor det. Gäller ju att se det fina i livet och unna sig saker hehe ... 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback