Hej & Välkommen

2013-03-10  21:03:34  Allmänt 
Mitt namn är Josefine, jag är 25 år och jag bor i den underbara västkuststaden HalmstadJag bor här med min man Andreas och vårt härliga lilla yrväder Aurora. 
 
Jag är en väldigt öppen tjej med båda fötterna på jorden. Samtidigt som jag kan se allvaret i livet kan jag ta det med en nypa salt. Allting är inte svart eller vitt, det finns en ganska stor gråzon därimellan och det är väl den gråzonen som ibland kan vara de jobbiga i livet just för att man inte riktigt vet. I mitt liv har det funnits medgångar såväl även motgångar och då jag är väldigt öppen av mig så kommer det delas med av bådeoch även om det kan komma att riva upp sår i mig men det är också dom delarna som har tagit mig dit jag är idag och just därför kan jag se på motgångarna med ett leende och känna mig stolt över att jag har lyckats ta mig igenom dom.
Nu låter det som att jag är en väldigt allvarlig person och det kan jag vara men jag är också den mest lättroade människan som finns och har ibland världens kassaste humor och världens självdistans, livet är faktiskt inte alltid så allvarligt som folk tar det. Jag kommer använda denna bloggen som ett litet klotterplank där det mesta av allt kommer att kladdas ner, ibland mer viktiga och ibland mindre viktiga saker men ändå saker som jag vill få ner för att jag känner för det.
 

 
 
 
 


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback