Plask!

2013-06-27  13:39:49  Aurora 

Tidigare idag så ringde mannen och kom med idéen om att vi skulle åka till badhuset. Han misstänkte att lilla tösen va rastlös och sen är de längesen vi var på badhuset. Mannen och dottern brukar åka ensamma men denna gången blev jag lite sugen på att följa med. Sa till Aurora att vi skulle dit idag så fort pappa kom hem. I över en timmes tid har jag nu hört fraserna " ska vi packa nu, när kommer pappa, ska vi gå ut och vänta, är de långt kvar, jag kan hålla utkik efter pappa " säkert en miljon gånger. Finns alltid för och nackdelar med att sägs saker till dom små liven. Jag lyckas ju fördröja tiden med att få runt och småplocka lite men Aurora är mer svårflörtad.



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback