Järnbrist

2013-06-22  14:42:44  Allmänt 

Måste berätta en obehaglig sak som hände igår när jag va ute och cyklade med Aurora. Kan dra lite kort info först, jag har lågt blodtryck nu under graviditeten och järnbrist vilket för med sig vissa tråkiga symtom.

Iaf, hade vart och hämtar Auroras krans hos svärmor. När vi cyklade hem så blir allt svart utan förvarning och de ringer i öronen så att jag inte hör något. Lyckas stanna cykler och knäppa upp Aurora. Hon hoppar ner själv och jag för fram " spring hem och hämta pappa ". Tur vi har nära hem från svärmor.
Efter en stund kommer en granne som Aurora mött på vägen och han hjälper mig upp och tar min cykel, jag gråter för jag blev så rädd. Strax därefter kommer mannen och hjälper mig hem, beordrar soffläge och hinkar i mig vätska.

Jag är så stolt över min tös så de inte är sant. Att en sån liten kan vara så klok! Hon var så lugn under hela tiden och förståndig och så duktig som sa till den första hon mötte innan hon hämtade pappa.

Jag blir yr lite då och då men inte alls såhär, detta var riktigt läskigt!



Kommentarer
Emma

En riktig liten hjälte <3
Ta hand om dig!
Kram kram

2013-06-22  /  20:01:05  /  http://halmstadmamman.bloggplatsen.se
SILONA

Men usch vad läskigt. Hoppas inte det händer igen min älskade vän!!! Vad duktig Aurora var som hajade läget direkt, lilla ängeln är så duktig :)

Puss!!

2013-06-25  /  01:19:51  /  http://silona.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback