Försäljare

2013-06-19  16:08:34  Allmänt 

Dessa (o)älskade försäljare... Va en som hoppade på mig idag. Brukar direkt säga att jag inte är intresserad men idag så hade jag lite energi över ;) Försäljaren försökte övertyga mig om att han kunde sänka min räkning men 150 kr. Han stod och räknade, förklarade och skrev på papper, erbjöd mig en laptop med bärbart internet till. Jag blev lite förundrad över hur min räkning kunde bli billigare då ... Jag började räkna och sa till honom att min räkning inte alls blir sänkt utan snarare höjd med drygt 350 kr. Fel, enligt honom. Den sänks med 150 kr men bara om jag tar laptop paketet för 350 kr. Jag sa då att men då blir ju inte räkning sänkt, utan totalt summan blir ju högre. Han envisades med att " du får en laptop på köpet ". Haha nej, jag betalar ju för den och räkningen blir högre. Han snäste av mig med ett " värst va påläst du va då ".



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback